8 kwietnia 2024

Kaufland wprowadza do Polski swój marketplace – promocje na start dla sprzedawców!

Późnym latem w Austrii i Polsce Kaufland uruchomi Kaufland Marketplace. To nowa platforma e-commerce znanej sieci handlowej. Kaufland oferuje na niej sprzedaż towarów w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Rozszerzenie na rynki poza niemieckim nastąpiło w ubiegłym roku. Kaufland ma plany dalszego rozwoju e-commerce.

Kaufland Marketplace teraz wkracza do Polski i do Austrii. Debiut na austriackim rynku jest ciekawostką z uwagi na nieobecność sklepów tej marki w tym kraju. W Polsce Kaufland cieszy się na tyle dużym powodzeniem, że na rok 2024 marka zapowiadała wzrost ekspansji na naszym rynku: otwarcie 6-8 sklepów rocznie.

Kaufland Marketplace już wkrótce w Polsce

Handel online w Polsce odnotował wzrost o ponad 10%. Zainteresowanie Polaków zakupami online to dobra prognoza dla nowej platformy. W Czechach i na Słowacji Kaufland Marketplace rok od uruchomienia trafił do grona największych platform e-handlowych.

Tymczasem w Polsce najwięksi gracze odnotowują ciągły wzrost. Allegro w listopadzie 2023 roku chwalił się ponad 19 milionami użytkowników, Amazon ponad 7 milionami, Aliexpress – 9 milionami. Oznacza to, że jesteśmy w Polsce zainteresowani zakupami w sieci. Jednocześnie statystyki pokazują, że giganci e-commerce zdominowali rynek. Czy Kaufland wywalczy przestrzeń dla siebie – to się okaże. Na pewno sukces zależy od zainteresowania sprzedawców. A ci są kuszeni na start wieloma promocjami.

Czy warto sprzedawać na Kaufland Marketplace?

Czy nowa platforma od Kaufland dorówna popularnością innym polskim platformom e-commerce? Rejestracja na platformie już ruszyła. Przez pierwsze trzy miesiące od uruchomienia marketplace’u sprzedawcy będą zwolnieni z prowizji. Jeśli się wahasz, czy warto sprzedawać na Kaufland Marketplace – to dobry moment, by przetestować możliwości platformy.

To nie jedyna promocja na start. Przez pierwsze trzy miesiące sprzedawcy nie poniosą też opłat za korzystanie z możliwości Kaufland Global Marketplace oraz otrzymają rabat w wysokości 1200 euro na sponsorowane reklamy produktów.

W Polsce już pod koniec wakacji

– W Niemczech, Czechach i na Słowacji jesteśmy jedną z największych platform handlowych. To samo chcemy osiągnąć teraz w Polsce i w Austrii – mówi Gerald Schönbucher, szef e-commerce w Kaufland. Czy w kraju, w którym rządzi Allegro, Kaufland ma szansę się przebić? W Homodigital będziemy trzymać rękę na pulsie.

Czytaj teżCzy nowa umowa Allegro z Orlen Paczka ułatwi życie kupującym?

Autor zdjęcia:  ST.art

Home Strona główna Subiektywnie o finansach
Skip to content email-icon