Partner serwisu

O naszym serwisie

Misja HomoDigital

Misją serwisu HomoDigital jest objaśnianie ludziom biznesu technologii cyfrowych.

Na blogach naszych autorów piszemy więc „subiektywnie o technologii”. Publikujemy tutaj nie tylko opinie członków naszego zespołu, ale także opinie konsumentów – odbiorców technologii cyfrowych. 

Nieustannie edukujemy, dostarczamy wiedzę, otwieramy oczy na zagrożenia, ostrzegamy, czasem zabawiamy. Odpowiadamy na najważniejsze pytanie technologiczne w biznesie „A po co ? Oraz jak mam używać tej technologii?„.

Zachęcamy firmy i ich działy technologiczne do szybszego rozwoju i lepszej komunikacji z własnymi pracownikami i ze społeczeństwem. Zauważamy i punktujemy słabości, chwalimy za użyteczność i bezpieczeństwo. Budujemy mosty i pomosty od zwykłych ludzi do technologii.

Koncentrujemy się na jakości i wartościach dziennikarskich. Robimy to poprzez ciekawe, angażujące, a przede wszystkim rzetelne treści.

Dla kogo piszemy?

  • Piszemy dla chcących czytać, uczyć się, zmieniać świat i rozwijających siebie,
  • Objaśniamy  świat digital małym i średnim biznesom, freelancerom, ale też jesteśmy dla osób biorących udział w projektach biznesowych i menedżerów w dużych i małych spółkach i korporacjach.
  • Jesteśmy dla wszystkich chcących zrozumieć cyfrową rzeczywistość i nauczyć się w niej poruszać. 

Na czym się skupiamy? 

Piszemy o szeroko rozumianym świecie cyfrowym i jego wyzwaniach, ze szczególnym uwzględnieniem sztucznej inteligencji. Dzielimy treści na główne kategorie: 

Poprawność i nasze zasady 

Dbamy o staranny i poprawny język wypowiedzi, merytoryczną wartość i zgodność z faktami. Ewentualne błędy i pomyłki zawsze wymagają korekty lub sprostowania. Za błąd, a także za naruszenie wartości i etyki, odpowiada zarówno Autorzy, Redaktor, jak i Wydawca.

Autor a polityka

Nie angażujemy się w działalność polityczną i partyjną. Nie łączymy pracy dziennikarskiej z funkcjami w administracji publicznej ani w partiach politycznych.

Oznaczenia materiałów

  • Materiały redakcyjne są zawsze oddzielone od materiałów reklamowych i promocyjnych.
  • W materiałach redakcyjnych jasno oznaczamy partnera/sponsora.
  • W zależności od typu artykułu odróżniamy fakty od opinii.
Logo Homodigital
Logo Homodigital
Najnowsze wpisy naszych autorów Wszyscy autorzy
Przyszłość jest tutaj

Podaj swój adres email i odbieraj najświeższe informacje o nowych technologiach i nie tylko.

email-iconfacebooktwitteryoutubelinkedin instagram whatsup Skip to content