O naszym serwisie
Misja HomoDigital
Misją serwisu HomoDigital jest objaśnianie ludziom biznesu technologii cyfrowych.
Na blogach naszych autorów piszemy więc „subiektywnie o technologii”. Publikujemy tutaj nie tylko opinie członków naszego zespołu, ale także opinie konsumentów – odbiorców technologii cyfrowych.
Nieustannie edukujemy, dostarczamy wiedzę, otwieramy oczy na zagrożenia, ostrzegamy, czasem zabawiamy. Odpowiadamy na najważniejsze pytanie technologiczne w biznesie „A po co ? Oraz jak mam używać tej technologii?„.
Zachęcamy firmy i ich działy technologiczne do szybszego rozwoju i lepszej komunikacji z własnymi pracownikami i ze społeczeństwem. Zauważamy i punktujemy słabości, chwalimy za użyteczność i bezpieczeństwo. Budujemy mosty i pomosty od zwykłych ludzi do technologii.
Koncentrujemy się na jakości i wartościach dziennikarskich. Robimy to poprzez ciekawe, angażujące, a przede wszystkim rzetelne treści.
Dla kogo piszemy?
- Piszemy dla chcących czytać, uczyć się, zmieniać świat i rozwijających siebie,
- Objaśniamy świat digital małym i średnim biznesom, freelancerom, ale też jesteśmy dla osób biorących udział w projektach biznesowych i menedżerów w dużych i małych spółkach i korporacjach.
- Jesteśmy dla wszystkich chcących zrozumieć cyfrową rzeczywistość i nauczyć się w niej poruszać.
Na czym się skupiamy?
Piszemy o szeroko rozumianym świecie cyfrowym i jego wyzwaniach, ze szczególnym uwzględnieniem sztucznej inteligencji. Dzielimy treści na główne kategorie:
Poprawność i nasze zasady
Dbamy o staranny i poprawny język wypowiedzi, merytoryczną wartość i zgodność z faktami. Ewentualne błędy i pomyłki zawsze wymagają korekty lub sprostowania. Za błąd, a także za naruszenie wartości i etyki, odpowiada zarówno Autorzy, Redaktor, jak i Wydawca.
Autor a polityka
Nie angażujemy się w działalność polityczną i partyjną. Nie łączymy pracy dziennikarskiej z funkcjami w administracji publicznej ani w partiach politycznych.
Oznaczenia materiałów
- Materiały redakcyjne są zawsze oddzielone od materiałów reklamowych i promocyjnych.
- W materiałach redakcyjnych jasno oznaczamy partnera/sponsora.
- W zależności od typu artykułu odróżniamy fakty od opinii.

My w sieci